Koszyk

Nic nie zostało zamówione.

Zapraszamy do przeglądania naszej oferty.

Jak sprzedajemy?

Sprzedaż internetową prowadzimy w 5-ciu krokach

Krok 1. Budowa zamówienia

Produkty do zamówienia wybiera się u nas tak, jak w innych sklepach internetowych - w formie "napełniania koszyka". Możliwe jest dołożenie produktu do zamówienia, zmiana ilości produktów, usunięcie wybranych produktów z zamówienia lub wycofanie się z zakupów.

Krok 2. Dane Kupującego

Do zrealizowania transakcji potrzebujemy adres dostawy oraz numer telefonu i adres mailowy Klienta. Dane te przekazujemy wybranej firmie kurierskiej.
Otrzymanych danych nie stosujemy w celach marketingowych. O szczegółach wykorzystania i przechowywania Państwa danych piszemy w naszej Polityce prywatności.

Krok 3. Potwierdzenie zamówienia

Na zapytanie odpowiadamy wysyłając mailem szczegółową specyfikację zamówienia. Należy sprawdzić szczegóły specyfikacji, bo na jej podstawie przygotowujemy i wysyłamy zamówione produkty. Na tym etapie można jeszcze zmienić lub wycofać zamówienie.

Krok 4. Zapłata

Zamówienie realizujemy dopiero po otrzymaniu ustalonej zapłaty. Wpłaty z numerem zamówienia i nazwiskiem Klienta przyjmujemy na nasz rachunek firmowy w banku Inteligo:
ZAKŁAD STOLARSKI KLACZAK S.C.
43-100 Tychy ul. Graniczna 24, Polska
Numer rachunku:
50 1020 5558 1111 1187 2960 0172

Krok 5. Dostawa zakupionego towaru.

Towar wysyłamy przez firmę kurierską UPS. W momencie nadania paczki otrzymają Państwo maila z systemu UPS. Będzie można śledzić drogę swojej paczki.