Koszyk

Nic nie zostało zamówione.

Zapraszamy do przeglądania naszej oferty.

Jak sprzedajemy?

Sprzedaż internetową prowadzimy w 5-ciu krokach

Krok 1. Budowa zamówienia

Produkty do zamówienia wybiera się u nas tak, jak w innych sklepach internetowych - w formie "napełniania koszyka". Możliwe jest dołożenie produktu do zamówienia, zmiana ilości produktów, usunięcie wybranych produktów z zamówienia lub wycofanie się z zakupów.

Krok 2. Dane Kupującego

Do zakończenia transakcji potrzebujemy adres dostawy oraz numer telefonu i adres mailowy Klienta. Po zakończonej transakcji nie przetwarzamy, nie gromadzimy, ani nie udostępniamy innym podanych danych. Pozostają jedynie dane na wystawionej fakturze VAT.

Krok 3. Potwierdzenie zamówienia

Przyjęcie zamówienia potwierdzamy wysyłając mailem szczegółową specyfikację. Należy sprawdzić szczegóły potwierdzenia, bo na jego podstawie przygotowujemy i wysyłamy zamówione produkty. Na tym etapie można jeszcze zmienić lub wycofać zamówienie.

Krok 4. Zapłata

Zamówienie realizujemy dopiero po otrzymaniu ustalonej zapłaty. Wpłaty z numerem zamówienia i nazwiskiem Klienta przyjmujemy na nasz rachunek firmowy w banku Inteligo:
ZAKŁAD STOLARSKI KLACZAK S.C.
43-100 Tychy ul. Graniczna 24, Polska
Numer rachunku:
50 1020 5558 1111 1187 2960 0172

Krok 5. Dostawa zakupionego towaru.

Towar wysyłamy przez firmę kurierską UPS. Adres dostawy, telefon kontaktowy oraz adres mailowy Klienta wpisujemy do systemu UPS. Dzięki temu mogą Państwo śledzić drogę swojej paczki od momentu jej nadania.